سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد
سرخط خبرها

سه سناریو پیش روی شهرخودرو و رحمتی

  • کد خبر: ۵۰۸۶۸
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
سه سناریو پیش روی شهرخودرو و رحمتی
شهرخودرو در شرایطی عصر امروز به مصاف صنعت نفت آبادان خواهدرفت که نتیجه این دیدار تاثیر بسزایی در آینده شغلی سرمربی نامدار این تیم دارد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، عصر امروز در چارچوب هفته سوم لیگ برتر شهرخودرو باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا (ع) به مصاف صنعت نفت آبادان برود. شاگردان مهدی رحمتی در شرایطی امروز پای به این رقابت خواهندگذاشت که هفته قبل در جدالی پرحاشیه با نتیجه یک بر صفر به پیکان باختند.

شهرخودرو از ۲ بازی، با سه امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و صنعت نفت که هفته قبل به پرسپولیس در آزادی باخت، هم با همین تعداد امتیاز و بازی، به رده نهم تکیه زده است.

حالا بد نیست در فاصله چند ساعت به آغاز بازی، سناریو‌های احتمالی پیش روی شهرخودرو و رحمتی را مرور کنیم:

۱- پیروزی

برد شیرین خانگی مشهدی‌ها مقابل ماشین سازی در هفته نخست باعث شد تا این تیم حسابی به آینده امیدوار شود، اما شکست مقابل پیکان، بروز برخی حواشی و البته مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذار باعث شده تا شرایط شهرخودرو خیلی مناسب نباشد.

اگر شهرخودرو بتواند در غیاب احتمالی بازیکنانی مثل امین قاسمی‌نژاد، صنعت نفت را شکست دهد، طبیعتا سیدمهدی رحمتی با قدرت به کار خود ادامه خواهدداد.

۲- تساوی

قطعا برای رحمتی و شهرخودرو تساوی بهتر از باخت است. صنعت نفت با سیروس پورموسوی تیم دست و پا بسته‌ای نیست و اتفاقا در هفته نخست در آبادان همان پیکانی را شکست داد که هفته قبل شهرخودرو را در هوای بارانی تهران مغلوب کرد.

تساوی همه چیز را در خصوص کادرفنی شهرخودرو به آینده موکول می‌کند، اما همین موضوع هم ریسک فراوانی برای مشهدی‌ها به همراه دارد، زیرا رحمتی و شاگردانش باید در چهار پنج بازی بعدی خود به مصاف تیم‌های گردن کلفتی بروند.

۳- شکست

اگر شهرخودرو امروز با شکست مقابل صنعت نفت سه امتیازی باقی ماند، اصلا روی ادامه فعالیت طولانی مدت رحمتی در مشهد حسابی باز نکنید.

هرچقدر طرفین از حمایت متقابل و برنامه سه ساله گفتند به یاد بیاورید که در یک سال اخیر یعنی از ۵ آذر ۹۸ تا امروز، شهرخودرو با احتساب حضور دو هفته‌ای استفان کوزین، پنج سرمربی داشته!

برنامه رقابت‌های شهرخودرو به قدری تا هفته هفتم سخت است که بعید به نظر می‌رسد مشهدی‌ها اگر در بازی خانگی مقابل صنعت نفت برنده نشوند، بتوانند در هفته‌های آتی امتیاز خاصی کسب کنند.

پرسپولیس در تهران، ذوب در اصفهان، استقلال در مشهد و گل‌گهر در سیرجان رقبای بعدی شهرخودرو هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->